Veckans lista

Ord- 
"men..."

Bästa-
Middagen i går med familjen exdented. För att fira mamma en gång till! Riktigt nice!! 
(null)

Sämsta-
Tröttheten som aldrig släpper. Att tankarna vägrar ge efter. Det suger energi.  

Läskigaste- 
Skulle kunna säga ett blodprov med högt socker. Om det var läskigast? Nja, jag var kanske inte så orolig egentligen, men samtidigt blir jag lite fundersam på min kropp. Varför liksom?! Skyhögt! Skumt...

Mysigaste- 
Att hänga med de bästa i går kväll! Filmen kanske inte var den bästa med sällskapet var det!!

Mående- 
Tyvärr mycket illamående. Helt utan anledning. Inte kul. 
Och stundtals har det känns som hjärtat hoppat ur kroppen. Allt blir svart i ett par sekunder och det känns faktiskt lite läskigt. 

Boost- 
Nej... jag vet inte. Har känt mig lite... orkeslös. Och kanske inte lika på?!? 

Gillade bild-
(null)


Godaste- 
Plankan i går på Oliwer Twist. 
Fast gröten i morse var fantastisk den med. 

Klädesplagg-
Mörkblå jeans, hösten är här och då åker de mörkare jeansen fram.  

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Läkarbesök och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback