Internationella veganska dagen!

Idag är det tydligen en internationell dag med fokus på veganskt! 
Jag försöker att leva mer på växtbaserad kost, jag ska inte säga att jag är vegan. Absolut inte. Jag har både skinnkläder och använder oveganska läppstift. 
Men jag vill verkligen leva på mer växtbaserad kost. Det känns viktigt! För mig, för att jag känner mig piggare och mer alert. För miljön och för djuren. 

Så idag serverade jag veganska pannkakor. Gjorda på kikärtsspad och havremjölk. 
Blev riktigt bra!! 

Det svåraste att inte äta, och inte sakna är mjölk för min del. 
Ost, ost, ost!! Är det inte läskigt gott med ost?! Det finns så mycket ost, så mycket god ost. 
Och inte så bra alternativ... 

Men jag ska försöka! 

Go vegan! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback