Ett år går så fort

För ett år sedan samlade jag in pengar till Cancerfonden. 
Jag fick en Apple Watch och två tatueringar. 

Ett år har gått sen jag sist fyllde år. 

Jag fick mycket mer förra året, men just att jag lyckades samla in massor av pengar till ett gott ändamål ligger mig varmast om hjärtat. 
Om en person kan överleva cancern för mina pengar så gör jag gärna om det. Hundra gånger om! 

Ett år har gått sen jag firades. 

Ett år som har varit väldigt turbulent. Jag trodde att året skulle bli bra. Men det blev det inte. 
Jag blev sjukskriven. Mycket gjorde ont. För ont. Jag konstaterade att jag faktiskt var mer än mitt jobb. 
Jag tog mig tillbaka. 

Ett år går så fort. 

Jag är tillbaka. Tillbaka till familjen, till vänner. Och till jobbet. 
Jag tycker varje dag går bättre. Lättare. 
Jag är gladare. Lyckligare. Och även om livet är tufft ibland har jag lärt mig viktiga saker. 

Ett år äldre. 

Livet går fort. Och det går inte i repris. Ta vara på dagarna. 
Jag hoppas att nästa år blir ett bra år. Ett år där jag kan utvecklas, ett år kan jag bli ännu lyckligare. Mer framgångsrik. 

Snart har det gått ett år till. 

(null)
Nu även ägare till Air pods! 
Och nya Apple tv! 

Grattis till mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback