Då var den borta

Sov två, eller var det tre timmar?! i soffan i förmiddags. Drömde sjuka drömmar som jag mådde illa av och fick nackspärr och armarna somnade. 
Inte någon skön paus. 

Gick till tandläkaren och vips så var tanden borta! 
Eller vips och vips... 
Der var svårt att få bort den, de delade den, tog bort lite, delade den mer, och så till slut så var det klart. 
Der känns kan man säga. 
Hela käken värker. Ändå upp till örat. 

Jag vet inte vad jag ska äta riktigt. Jag skulle inte äta smulig mat. Gärna flytande i dag. Jag vill äta chips. Jag är hungrig men vågar inte riktigt äta. 
Jag vet inte. Ska man äta glass?! Det är kallt. Gott. Och äter jag bara vanlig glass så är ju den typ flytande?! Eller?! 

Åh, vilken i-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback