Vaken och trött

Vissa dagar blir inte alls som man har tänkt sig. Eller vänta... 
Just ja, inga dagar blir som man tänkt sig! 

Dagen började vid, ja vad var klockan? halv fyra!? Tre?! Ja, typ någon gång då. 
Kunde inte somna om. Gymmet hade inte öppnat. Tittade på telefon. Tack och lov att man följer många från andra tidszoner! 

När väl klockan var fem hängde jag på låset till gymmet. Körde mest ben och svettades. 

Struntade i frukost och gick till jobbet. 

Sen började telefonen ringa. Och det jag hade planerat gick i stöpet och dagen ramlade på i ett rasande tempo. 

När jobbet var över var jag så hungrig att kag tvingade familjen att åka till donken. 

Grejen med att vakna så okristligt tidigt är att man gärna vill somna tidigt. 
Men nu har jag hjälp av diska, vattna blommor, fixa matlåda och lägga ansiktsmask, dra ut ocj klockan är i allafall kvart i tio! 

Så nu får man väl börja lägga sig. Fast jag är sjukt rädd att jag ska vakna tidigt igen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback