Rökbomber

I dag har varit ute i naturen igen. Eldat, grillat, ätit och skrattat! 
Glan vsr frusen och solen visade sig inte en sekund. Kallt och vindstilla. 

Vi försökte grilla vegokorv, inte det lättaste. Den höll inte riktigt i hop. Blev bränd på ena sidan, iskall på andra. 
Marshmallowen gick lite bättre, fast både jag och syster lyckades sätta eld på våra! 

Efter all sur ved kom vi hem som små rökbomber. Vad röken sätter sig!! 
Det nästan bränner i halsen fortfarande. 
Men vi har bestämt att vi ska bada i morgon, så jag orkar inte duscha! Haha, höjden av lathet?! 

Tre frågor jag har denna kväll är: 
1. varför har jag ont i käken/ örat? Är det efterdyningar på förkylningen? Eller spänner jag käken under natten? 
2. serverar de något vegetariskt på badhuset? Jag tror inte man får ha med sig eget, så jag hoppas att de kan erbjuda något... men risken är väldigt liten känns det som. 
3. vad ska jag göra med mitt öga? Det blev så torrt ute idag så det känns som det kommer gå sönder!!

Bonusfråga: 
Såg att butikens resultat precis damp ner i min mailbox. Ska man öppna det? Känner att ångesten damp ner ännu hårdare än rapporten. 
Nej, jag öppnar den inte. Jag har semester. Mår bara dåligt av den. Kanske lite mindre om jag inte tittar på den. 
Kollar på elementry och hetsäter ostbågar istället. 
Ångesten får komma på måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback