Mat mat mat

Senaste veckan har det väl inte varit någon spännande matvecka, men ätit har jag gjort. 

(null)

Stannade förbi Lingonfabriken i helgen och åt en halloumiburgare. Med perfekta pommes! 
Super!! 
Och burgaren var god den med! 

(null)

En dag var jag orkeslös och kokade bara upp pasta och sen kokade upp lite passerade tomater med lite vitlök. 
Funkade helt ok! 

(null)

Försökte göra någon form av bowl. Lite ris i botten. Tofu i soya. Sugarsnaps, mango och avokado och lite blandat på. 
Och så en växtbaserad sås/dressing! 
Blev inte så fantastisk som jag tänkt mig men gjorde mig mätt. 

(null)

Veckans bästa var ceasarsalladen!! 
Köpte ny romansallad i dag så jag kan köra en repris! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback