schoklad...

idag är det tydligen internationella chokladdagen. 
vi har firat den med choklad på jobbet, choklad på vägen hem och choklad hemma. 

på jobbet bjöd vi på choklad och la fram alla härliga chokladprodukter. 

hemma använde vi vår chokladfontän. doppade hallon, mango och banan. 
det är lite svårt att använda den bara. 

det blir inget naturligt fall. ni som har en chokladfontän,vad använder ni för choklad? hur gör ni? 


lyssnade på fredagspodden på vägen till (och från) jobbet. vad härliga de är, Hannah och Amanda. jag skrattar alltid lite grann och suckar och andas ut lite ofta. man känner igen sig och de vågar prata om allt  jobbigt. 
om pinsamheter och misstag. 

ett avse bästa ämnena i dag var just titeln, en mening för mycket. 
känner så väl igen mig!!! lite för väl. jag tror också att jag har torrets ibland. eller varje dag. på riktigt. 

och så nu är det kväll. ja ske ingen med choklad idag. det räcker lite nu faktiskt. kanske chips. kanske. 

och så en kudde. sova. jösses vad skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback