Vad händer i dag?

Onsdag...
Onsdag?!
 
Veckorna bara rasar i väg, det är bara måndag och fredag.lördag och söndag!
 
Så vad händer i dag?
 
- Tänkte kanske besöka the body shop inne i stan. De har nyöppning i dag och det kanske kan vara en del spännande varor! Och kankse lite har lite erbjudanden...
 
- Ska kolla runt på Topformulas onsdagsyra. Där V E T jag att det finns bra erbjudanden!!
 
 
 
- Blonera håret. För att sedan lägga i lite lite rosa. Jag saknar mitt rosa hår! : (
 
 
 
- Måla naglarna. I en härlig rosa vårig färg, trots att det är snöstorm ute.
 
- Vila. Yrseln gör mig galen!! Och jag som hatar att åka karusell!!
 
- Gå på församlingsmöte.
 
- Spela in sveriges mästerkock och greys för att titta på i morgon eftersom församlingsmötet är samtidigt.
 

- Spela in honey boo boo!! Måste ju ses!!
 
 
 
Hade tänkt att ta det lugnt i dag, men om jag ska hinna allt det här kanske jag måste sätta frat redan nu! Jag börjar med punkt 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback