Torsdagslistan

När vaknade du i morse?
Vid halv tio tror jag, kankse kvart i tio. Fast jag var vaken när maken åkte....
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jaha, då ska vi se vilka som har ringt.
 
Har du ringt någon i morse, vem och vad sa ni?
Ringde mamma som ringt två gånger. Sa att vi inte skulle träffas direkt eftersom jag väntade på att en väm skulle höra av sig.
 
Vilket humör är du på?
Glad att det är sol, arg över yrseln.
 
 
 
Har du ont någonstans?
I bihålorna.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Nachochips med ost.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Minns inte riktigt, men antar att det var ica maxi.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Blogg.se.
Eller jag var ju faktiskt inne på posten.se via telefon i morse...
 
Vad ska du göra ikväll?
Ta hand om min man.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
 Har redan lyssnat tre gånger, om inte fler, på en skiva från Frälsningsarmén i Stockholm. Vasakårens skiva, en lite jazzig skiva.
 
Vad tycker du om din blogg?
Bra?
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 Hrm... var hos mamma och pappa tror jag. Kankse var ute och handlade med dom, eller gosade med Tintin.
 
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Fick en av grannen förut, att jag hade fin hy. Skrattade åt den. Fattar inte att hon inte såg att jag har typ ödlehy.

När fotade något senast, och vad?
Instagrammade två härliga biblar i går på babettes i kyrkan.
 
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Det beror väl på hur man ser det hela. Jag har ätit smörgåsar, målat naglarna, färgat håret. Allt har jag en gång betalat för.
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Soffbordet
 
Vad har du på dig idag?
En röd tjöja och boxershorts.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback