en bra måndag

idag har det varit en bra måndag.
jag följde med mamma och pappa och hämtade deras nya hund. en liten liten kille med mycket liv och kraft i.
skulle gärna velat haft en hund själv men hur ska det gå till?

efter åt vi lunch och satt helt betagna av den lilla valpen. provade att gå ut och gå, men det fick bli Bonnie som rastades mest.

väl hemma la jag mig på soffan ett tag. har varit så fruktansvärt yr i huvudet ett tag. i går tyckte jag att det var lite bättre men natten tills idag! hela rummet snurrade. om och om igen.
kanske låter larvigt, men det är verkligen läskigt! det snurrar som man åkte karusell, sen blir det lugnt och så kommer det igen.
känns som man fläktar med armar och ögonen går i kors. det tror jag inte man gör men så är känslan.

så väntar Top model Sverige. härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback