Veckans lista

Citat- 
(null)


Bästa-
Ett av de bästa var faktiskt att jobba lördag igen. Även om det snurrade mycket i huvudet ibland så var det lite som att komma hem. 
Vi är inte många, men vi stöttar varandra. Vi hjälper varandra. Det är ett fantastiskt team! 

Sämsta-
Huvudvärken. Har haft ont i huvudet mer eller mindre varje dag. Ibland hela dagen, ibland vara en förmiddag eller eftermiddag. Irriterande, frustrerande. 
Samtidigt har jag ont i huvudet så ofta så jag har vant mig. 

Läskigaste- 
Har inte varit med om något läskigt. Skönt! 

Mysigaste-
Plankan i går! 
Bara vi tre på en lokal pub. Supermys! 

Mående-
Stark! Jag har haft visst illamående, men de flesta dagarna har ändå varit bra! 

Boost- 
När kollegor ringer för att få tips, för att råd. Då vet man att man är kanske lite smart. 

Gillade bild-
(null)

Blev helt tagen av Alexander Pärleros och hans bok Framgångsboken. Har påbörjat min 100-lista så får vi se vad som händer. 

Godaste-
Ok... denna vecka kanske inte går till veckan med bästa maten. 
Har typ glömt vad jag ätit och det visar väl att det inte var något fantastiskt. 
Kommer bara i håg plankan från igår. Och den var jättegod! Men skrämmande att jag inte minns något annat. 

Klädesplagg-
Köpte en kappa på jobbet som jag är sjukt nöjd med. 

Och så nästa vecka! 
Måndagens planer- 
Ska på ledarforum och träffa alla härliga människor!! 
Tyvärr kommer jag inte kunna vara med hela tiden. Och det stör mig. 
Men samtidigt är det nog bra för mig. 
Dels för att jag kommer vara för trött av att försöka vara med på allt, men framför allt för att lära mig. 
Förr hade jag försökt in i det längsta att lösa problemet med att kunna vara med. Jag hade kört Elias till mormor, jag hade sprungit genom stan och knåpt i hop allt. Nu lär jag mig att tänka; går det inte så gör det inte det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback