Oktober

Fi vad tiden går fort! 
Och nu gäller det att hänga med, för oktober går snabbt, november med, och så hoppsan så är det december! 

Jag funderar på om jag har ont i en tand. (igen) eller om det är bihålorna som spökar. 
Tycker att tandhygienisten borde sagt något om det hade varit ett sånt stort hål så det börjar göra ont... 
Jaja, vi får se vi får se! 

Känner mig lite smått förkyld faktiskt. Så det kan vara det istället. 
Men det känns som det är en förkylning som kommer gå över innan den börjar. Kör med någon spray och den brukar hjälpa, det är bara att man ska ta den i tid! 

Klockan är tio och om två timmar ska jag vara på möte. 
Men jag är klar och funderar på vad jag ska göra i två timmar?!? 
Eventuellt hör en kollega av sig och vi går ner på stan, det skulle inte vara fel! Dricka en juice kanske? 
Med ingefära, gurkmeja och svartpeppar! Kanske blir frisk innan mötet börjar. 

Haha, jag känner mig alltså egentligen inte sjuk! (men vill gärna skylla på förkylning istället för tandvärk!) 

Ja, oktober startar. Jag hänger. I soffan. 
Oktober. 
Höst. 
Så himla mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback