... jag skulle aldrig...

... äta
Jag äter faktiskt det mesta. Eller, nu äter jag ju inte kött då. Men jag har ju ätit kött i 40 år innan. Skulle det bli krig skulle jag ju äta kött, om jag var tvungen. Eller så kommer jag äta kött den dag jag själv vill. Just nu vill jag inte. 
Men något kött jag aldrig skulle vilja äta är hund. 
lilla Tintin

... dricka
För mycket? 
Jag gillar inte typ komboutcha eller vad det nu heter, men jag kan ju dricka det! 
Men att dricka för mycket alkohol. Nej. Det är inte min grej. 

... skoja om
Oj oj! Detta är svårt! För samtidigt som jag skulle vilja säga att man kan faktiskt skämta om allt, så blev jag rasande när den där låten kom upp på Spotify som handlade om barn och sex. Fi vad arg jag var, eller är! 
Så nej, det är aldrig ok att skämta om pedofili! Aldrig! 

... ha på kroppen
Dermals. 
Inte för att jag inte tycker det är snyggt, men för att min kropp inte gillar dom. Sjukt, har provat... fyra stycken! Aldrig funkat. 
(null)


... vilja uppleva
Skulle aldrig hoppa fallskärm. 
Skulle gärna slippa uppleva att någon som jag älskar dör. Tyvärr så är väl det väldigt svårt eftersom en hel del människor är äldre än mig. 
Jag skulle aldrig vilja uppleva smärta, speciellt sånt som andra människor gett en. Frivilligt eller ofrivilligt. Den smärtan som jag kände, och fortfarande känner, när min pappa gick bort, den vill jag aldrig aldrig uppleva igen. 

... kunna arbeta med
Jag har en del gånger provat att jobba med jobb som inte jobbar värdegrundsstyrt. Det har varit extremt jobbigt. Jag måste ha ett jobb som hjärtat får vara med. Ett jobb där jag känner och vet att jag gör skillnad! 
Jobbet är så stor del av livet och måste ha en mening! 

... säga nej till
Haha! Chips!! Skulle nog aldrig aldrig tacka nej till chips! 
(null)

... googla
Man kan väl googla allt? Det är därför google finns! 
Fast såklart, jag skulle ju aldrig googla barnnaket eller några andra liknande grejer. 
Jag kanske aldrig skulle googla olagligt, om man kan uttrycka det så?! 

... göra offentligt 
Det finns mycket mycket jag aldrig skulle göra offentligt! Jag skulle aldrig gå på en toalett som stod mitt på torget. Eller jag skulle inte bajsa i en skog! 
Jag skulle aldrig gå naken heller! 

... blogga om
Vissa saker håller man väl för sig själv. Så är det nog alltid. Man vet aldrig vem som läser, och hur denna tolkar orden. Så vissa saker kanske inte är hemliga, men hålls utanför bloggen. 
(null)


Listan är från Sandra B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback