Timme för timme

Jag själv brukar gilla när bloggare ställer klockan och knäpper av en bild en gång i timmen oavsett vad det egentligen gör. 
Det känns som det är mer basic och man får verkligen följa med. 

Så... nu har jag gjort samma. 
Hepp hepp här kommer timme för timme! 

(null)

 Klockan slår åtta. Vi är lite sena och givetvis tar Elias då lite extra tid på sig att komma i väg. 

(null)

Hade tänkt att träna lite golf men de höll
på att samla bollar och jag hade huvudvärk. Så jag åkte hem och käka frukost. Den "på mackan" tomat och basilika var mycket god! 
Kaffet var gott det med. Men jag fick ont i magen senare pga all havremjölk. 

(null)


Vet inte ens vad det var på tv. Väntade på att en repris av Greys skulle börja. Men somnade  i stället 

  (null)


Vaknade och hade blodsockerfall. Åt några bitar godis. Efter en stund kändes det bättre. 

(null)


Diskade upp lite gammal disk. Elias gillar äpplen, han äter säkert tre till fem äpplen varje dag. 

(null)


Lunchen åt jag ute på gården. Pizza igen. Från oumph, den var kall i mitten så jag åt inte upp allt. Men den var väl egentligen helt ok! 
Åt ett sånt där äpple-päron (nashrin?!) efter maten och drack en liter iste. 

(null)

Satt på sängkanten och tittade ut. Jesus står och vaknar över mig. Men jag känner mig lite som April i Greys. Jag har inte slutat tro, men jag är lite... osams?! oense?! besviken på Gud och hela den biten. 
Livet känns orättvist. 
Varför mår jag dåligt och Gud inte gör nåt? 

(null)

Ingen var direkt hungrig så vi stekte på sparris och svamp. 
Den där smala smala svampen var inte så spännande som den ser ut. 

(null)

Jag och Elis åkte med till
golfklubben och gick sen hem. Jag hade mutat med glass. 
När vi kom hem hade jag stora svettfläckar på hela linnet. Vi drack varsin flaska vatten under tiden vi gick och vi åt glass, precis dom jag lovat

(null)


Halvvägs hem stannade vi på Elias skola och luktade på syrenerna. Helt underbara!! Han tyckte vi skulle ta med några hem. Jag visste inte om man fick så jag sa nej och så gick vi den sista biten hem. 

(null)


När kvällen började komma vattnade jag mima örter på balkongen. 
Jag åt några chips av rotfrukter och drack mer vatten. Duschade och letade upp en sheetmask med snigelslem. 

(null)

Och så avslutar vi med att måla naglarna. 

Det har väl varit en bra dag. 
Jag har målat för att skingra tankar. Jag har sovit i två timmar. 
Varit ute en bra stund. 

Ångesten som greppade mig totalt i
går har inte varit lika illa. 
Men visst finns den. 
Tankarna. 
Oron. 
Paniken. 

I morgon ska jag träffa en läkare. Det är jag sjukt nervös för. 
Kommer inte han heller tro mig?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback