Mensen som kom av sig

Trodde jag hade fått mens i går. 
Eftersom jag äter p-piller konstant kommer den när den vill, sist hade jag mens i december. 
Väldigt skönt, men man är ju aldrig riktigt säker heller! 

Hur som helst. I går trodde jag då att det var dags. 
Tog inget piller idag (brukar ha uppehåll i fyra dagar när mensen kommer) 
Och så idag... 
Inget. Nada. Noll. 

Irriterande. 

Tänk alla grabbar där ute som slipper denna frustration. 
För visst är det så? Alla kvinnor somnar mens är någon gång frustrerade. 
Den kommer, den kommer inte. Den kommer olämpligt. Det är kladdigt, man hittar ingen toalett. Man oroar sig och man funderar. 

Mens alltså. Vilket skit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback