Lupin lupin lupin

(null)

Japp! Jag hittade färdiga till slut! 

Fanns tre olika storlekar på burkar, jag köpte mellanvarianten. Om det var gott, tänkte jag. 
Samtidigt som jag tänkte; om det inte är så gott! 

Och, ja, det var gott. Inte på något sätt gudomligt gott, men kanske ok. Det är salt liksom. Och vem gillar inte salt? 

Jag åt typ en halv burk i går. Hade med mig i matlådan i dag. Så ja, det var nog ett bra beslut att köpa två. 

Till kvällsmat i dag gjorde jag inget med lupinbönorna dock. 
Jag gjorde helt fantastiska enchiladas! 
Ibland blir jag så sjukt nöjd! 
De var helt magiska faktiskt. Lagom kryddade, lagom i tuggmotstånd, lagom tillagade. Inte för torra, inte för såsiga. 
Så gjorde jag sallad till och chips! 
Jösses vad gott! 

Och maken var inte sugen, inte till matlådan ens, så jag tar väl med mig allt och är det är för mycket bjussar jag någon volontär på jobbet! 

Kanske slänger med någon lupinböna i matlådan i morgon med aå blir det nog ännu mera magi!! 

Over and out som kidsen sa förr. 
Nu ska jag streama mästerkocken i sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback