Lite vår i luften

(null)

(null)

Var nere en sväng på stan efter jobbet. Mest för att införskaffa hostmedicin. 
Har nämligen hostat så pass så jag typ tänkt "nu dör jag! på riktigt! jag dör..." 
Ni vet så där mär tårarna rinner, man inte får någon form av luft, man får panik. 

Så jag och Älias gick ner, köpte hostmedicin och gick vidare till h&m. Skulle handla stumpar. Men kom ut med tröjor, byxor, kalsonger, linnen och strumpor! 
Han var nöjd och jag är glad att han gillar kläder. 

Så gick vi till sushi yama och handlade lite sjuka mängder sushi... och sjögräs. Älias älskar sjögräs!! 
Jag tror faktiskt att de la ner extra mycket åt honom...

Vidare styrde vi apollohästarna mot en blomsterbutik. Shoppade kvistar av alla de slag! Härligt!! 

Gick även till hemmakväll. Kanske inte så vårigt direkt. Men till mitt försvar köpte vi faktiskt chips med smaken "spring onioen" Så lite spring där med!!

Solen lyste faktiskt fortfarande  när vi gick hem och Älias sa att fötterna var torra trots att han gick i gympaskor.  

Är det lite vår?! 
Lite lite lite i alla fall va?! 

Vi bestämmer det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback