Vräkor

Vaknade klockan tre och hade så ont. 
Först tänkte jag att det var tandvärk. Men efter ha varit uppe, tagit en tablett och lagt mig igen tror jag mer att jag egentligen hade ont i käkarna. Eller örat. 
Det är helt enkelt något tokigt med min högra sida. 
Bihålorna blir aldrig riktigt bra, inte huvudvärken, inte örat och inte tänderna. Och käkarna. 
Jaja, jag orkar inte med det längre så kag skiter i revaxöret, att spola näsan och tänka på det. 
Dessutom funderar jag på om det kanske är så enkelt att; 
1. det behövs åska
2. jag har förätit mig på panodil. 

Elias hade ont i magen igen på morgonen. Han bad till och med om medicin själv. 
Jag sa när jag körde honom till skolan 
"om det inte går över får du be dom ringa efter mig"

Dumt?! Ja, hur ska man veta. 
De ringde och jag satt precis som sminkade mig i det rödaste av röda. 
De tyckte jag nog var en knasig morsa när jag kom. 
Han gungade för fullt och såg inte så påverkad ut. Men alla med reflux och magkatarr vet hur det är. Det syns inte alltid utanpå hur illa det är. 

Såklart funderar man. 

(null)


När vi kom hem fick han rostade smörgåsar och jag gjorde pad thai med vräkor. 
Gott. Men huvudvärken kring ögat vill inte släppa. 

(null)


Ska kolla lite på The Good Place och vila så jag slipper ta massor av värktabletter. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback