Timehop

En av de roligaste apparna jag har är Timehop! 
Jag minns via bilder, har jag inga så kommer jag inte i håg något! 
Som att jag inte för mitt liv kan komma i håg när jag var på Kos. Jag minns det förvisso, men när?!? Inte en aning! 
För en tid sen fick jag upp i mitt Timehop-flöde att jag varit i Tallin! 
Jag minns inte det alls, kanske lite lite, när syster sa att jag köpt en ring till henne. 
Varför minns jag inte? Jag har inga bildbevis!!! 

Och visst är det tur att man glömmer vissa saker. Men vissa vill man ju minnas! 

Så dagens flöde, eller delar! 

(null)

För sex år sedan gjorde jag pasta! Det var typ tip kort från detta i flödet... På varje steg! 
Elias ville ha extra mycket parmesan! 

(null)

För fem år sedan trodde han tydligen att det skulle regna. 
(null)

För tre år sen hade jag klippt honom....

(null)

Och för ett år sedan var han hos tandläkaren. 

Jag lärde mig också denna dag att vi inte hade en magnetisk kyl och jag bröt naglarna när vi sprang till bussen. 

Jag undrade var man kunde pumpa cykeln och drack tydligen någon myntomad?! 

Jag lärde mig att inte ge upp. Att livet är mer än nu. Tack för det visdomsordet. 
Det kan behövas även idag. 

Jag var även i Hallsberg ett år och ville rädda världen! 

Ja, livet alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback