Det ordnar sig

(null)

(null)

Ibland blir man extra varm i hjärtat, precis när man kanske mår lite extra skakigt. 
Jag ska tillbaka till jobbet på torsdag. 
Det känns bra. 
Fast väldigt nervöst. 
Var har jag nycklarna, minns jag larmkoden? Vad har jag för inloggningar och vad ska jag säga till alla? 
Jag har inte sovit riktigt bra i natt. 
Men jag vill tillbaka. 

Och då fick jag blommor! Av volontärer. 
Så omtänksamt så hjärtat smälter. Så mycket kärlek! 
Det är helt underbart. Och det gör mig så fruktansvärt glad. 

Det kommer säkert gå bra. Jag kommer minnas. Jag har fantastiska människor omkring mig. 
Jag kommer minnas vad alla heter, var nycklarna är och hur kassan fungerar. 
Allt kommer bli bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback