Socialt

Något som jag faktiskt lite har tröttnat på är Facebook. 
Jag vet inte, men det är reklam i massor, fake news och sorgsna mems. 
Det är aggressitioner och diskussioner i det oändliga. 

Jag blir inte motiverad, inte taggad, inte inspirerad. Inget. 
Jag går in och kollar vissa grupper där kärlek och omsorg finns kvar, men andra grupper har jag gått ur. När folk skriker och beter sig så orkar jag inte. 

Facebook kanske har gjort sitt?! I alla fall i mitt liv. 

Jag väljer andra sociala medier. Det kanske inte blir bättre där. Jag vet inte. Men Facebook, nja, jag tror jag har kvar kontot för jobbet räkning, men sen skiter jag i det. 

Det tar för mycket kraft. 

Over and out  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback