Regn

(null)

Vaknade av regnet i morse. Så skönt! 
Friskt och härligt och totalt avkopplande. Med regn faller också kraven lite. Man behöver inte gå ut och sola. Inte hitta på massor av grejer utan det är helt ok att ligga inne ett tag och läsa. Eller kolla på Youtube. 
Det känns som söndag, inte en människa ute. Det är lugnt och stilla. 
Fridfullt. 

Funderar på om jag skulle rensa bland allt gammalt smink. Men jag har sån separationsångest när jag ska kasta smink. 
Vet inte riktigt varför. 

När det regnar ute och är lördag får man även äta Poptarts, tycker jag. 
Jag ska vara ordentlig och börja fixa med lunchen redan nu faktiskt, så riktigt mat kommer. 
Ska göra en gammal rätt som jag åt som barn. 
Kanske bara måste handla några saker till den, men mycket har jag hemma. 

Mer om detta vid ett annat tillfälle. Nu måste medicinen intas, för både vuxna och barn. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback