Het, hetare, hetast

(null)

(null)

(null)


Det ska bli varmt nästa vecka. Den varmaste veckan på 260 år. 
Jag tycker det är varmt redan nu. 
Man pustar och frustar och hoppas att man snart ska få bada igen. 
Fast det är nästintill för varmt i vattnet med. 
Helst vill jag ligga på kanten, i skuggan och läsa. 
Har tagit hem Bookbeat och läser en hel del. Det känns bra. 
Skuggan, vinden och texten. 


(null)

I går var vi lata, och gick till
ölhaket och käkade. Jag tog en lakto-ovovariant. 
Trodde jag inte var så hungrig, men när jag började äta märkte jag hur hungrig jag var. 
Fast jah blev väldigt, väldigt mätt! 
Åt bara femgodisbitar på kvällen. Och det flera timmar efter vi käkat. 

På tal om mat, spinnern visade att vi skulle äta ramen. Kanske ska marinera lite tofu till det? 
Bäst att sätta i gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback