Typiska söndagsnöjen

Idag har jag kollat in två lägenheter. Inte för att jag själv ska flytta men är det inte lite typiskt söndagsnöje att gå och kolla lägenheter? 
Hur som helst, en var jättefin! Gillade den skarpt! 
Den andra... Hela lägenheten lutade!! 
Det var som att vara salongsberusad hela tiden! 
Det var till och med så en annan besökare snubblade! Haha! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta! 

Åt en form av rårakor, med tångkaviar, rödlök, citron, dill och havrefraiche. Mycket gott! 

Drack även kaffe en gång mitt på dagen, händer sällan hemma... Och åt årets första semla! 

Var och kollade blommor på blomsterlandet, men eftersom de haft 50 % så fanns det typ inget kvar!! Trist! 

Typiska söndagsnöjen, inte sant?! 

I morgon är det jobb igen. Har inte riktigt kollat vad som händer i veckan så jag får väl slå upp kalendern innan jag lägger mig så jag har lite koll! 
Vet att jag är ledig fredag! Det är typ det viktigast! Haha! 
Att jag jobbat lördag känns som... Ja, det är långt dit! 
Nu kramar vi det sista hit helgen med linschips och bron! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback