Regn

Det smattrar lite mot rutan. På något sätt tycke är jag att det känns bra! 
Ett lite vårregn kanske?! 

Jag vill ha vår nu. 

Jag har köpt nya växter och de är så vackra då skira. Underbara! 
Jag blir glad i hela kroppen! 

Maken har lagar persienner, det blir jag också glad över! 
Skickligt att klura ut det, jag skulle då aldrig klara av det! 
Och jag skulle vara bli arg! 
Jag är glad att han är duktig! Glad att han honom i mitt liv! Och inte bara för persiennerna! 

Söndagar kanske ska bli en tacksamhetsdag?! 
De är ju oftare lika med ångest och trötthet. 
Jag kanske ska ändra på det! 

Alltid vara tacksam på söndagar! 

Idag är jag tacksam över min man som kag älskar så att hjärtat brister. 
Min son som pratar för mycket! 
Mina blommor och regnet utanför. 
Tacksamhet att bara få vara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback