Lunchmöte

Känner mig nästan extra vuxen och lite så där... proffesionell? 

Idag har jag nämligen haft lunchmöte. Mitt på dagen!! 
Händer aldrig! 
Eller ja, jag har ju möten på jobbet, men aldrig möte vid lunchtid UTANFÖR jobbet! 
Eller jag har nästan aldrig mötet utanför jobbet överhuvudtaget! 

Idag har jag bjudit in fyra kollegor på lunch, hemma hos mig. Samtalat och funderat. Kommit fram till lösningar och lyssnat till varandra. Peppat varandra och ätit. 
Så otroligt trevligt! 

Vi skrattade och skrattade! Det är ett fantastiskt gäng! 

Och om en vecka kommer vi ses igen! 
Och då med alla andra underbara kollegor från regionen! 

Alltså denna kärlek! Fantastiskt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback