Handla med en vän

Ibland känns det som allt livet går på högvarv. 
För mig gör det egentligen inte det, jag ligger mest på soffan när jag är hemma. Och jag är hemma i snitt sju dagar i veckan. 

Men ni vet, man ska laga mat, diska, tvätta. Och hinna slappa. Det är viktigt för mig. 

Så när ska man träffa vänner? 
Jag har speciellt en vän som jag aldrig nästan hinner träffa. Hon jobbar, jag jobbar. Hon ska ut på något, jag ska ut på något. 
Vi får aldrig i hop det. 
Men så idag! Då kom vi på den briljanta idén att vi skulle åka och handla i hop. 

Mycket smart. Vi hann snacka ordentligt i bilen, vi delade recept i affären och vi pratade massor av goja mest hela tiden. 
Fantastiskt! 

Förena nytta med nöje skulle man verkligen kunna säga! 

Nästa vecka åker vi igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback