Frustration

Har ni vissa dagar som ni är allmänt frustrerade? 
Jag har det. Kanske väldigt många dagar. 

Eller? Jag har ju vara mina egna dagar att jämför med. Ofta som pratar man inte så mycket om frustration. 

Idag är en sån dag. Det är som att det kryper i hela mig. Jag kan inte ta mig för något, men jag skulle nog må bäst av det. 
Jag tänker för mycket på jobbet, jag tänker för mycket på magsjukor och elände. 
Jag blir frustrerad att jag inte kan påverka arbetet mer än jag försöker. Jag blir frustrerad att jag inte vet om och när någon blir sjuk. 
Jag blir extra frustrerad när jag inte kan sluta tänka på det. 

Jag blir arg och sur. Inget känns bra. Inget. Inget alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback