Veckans bilder

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Veckan som har gått har varit... förvirrande?! Jag vet inte vad jag ska säga. 
Har haft ångest. Har varit trött. Men inte kunnat sova på nätterna. Har funderat för mycket. Har inte ätit ordentligt på hela veckan. Nej, inget har fungerat som det ska. 

Men jag ett motto; 
"fake it til you make it" 
och på det motto har jag fått ändan ur soffan vissa dagar i alla fall och tagit mig för en del saker. 
Jag och Elias har promenerat. Långt och handlat för mycket. 
Vi har hjälpt mamma med soffan och vi har varit och klippt oss. 
Vi har kokat kronärtskocka och vi har myst i soffan. Ok, det var ju inte riktigt en kto intet utanför soffan. 

Jag har shoppat på tok för mycket. Och har mått både bra och dåligt över det. Smink, kläder, hårvård, allt i en salig blandning! Mest mat kanske! Som vanligt. Mat som jag inte har ätit. 

Ja, vad ska man säga? Veckan var inte den bästa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback