Vecka 14

Veckan blev inte alls som jag tänkt mig. 
Jag drabbades av samvetskval och funderade för mycket. 
Tiden gick för fort och allt bara hände. Jag hängde inte med. 
Bjuder på ett gäng bilder. Som kanske inte riktigt utstrålar något överhuvudtaget. 
(null)
Veckan började med morgonmys. Positivt.

 
(null)
Jag har en gång sagt att jag ska försöka le med tänderna. Här var ett tappert försök. 


(null)
Kanske doftande det vår. Kanske var det regnet jag på nåt sätt ville dokumentera. 



(null)
Testade dåliga bilar. Var verkligen ingen hit!!!


(null)
Tog på mig läppstift i en förhoppning om att se piggare ut. Misslyckande. 


(null)

Blev sugen på glass. Och sås. Och maränger. Tog några bananer och sen var det bara grädden som saknades så den fick hänga med också efter tre tuggor. 


(null)


Upp mot toppen! 


(null)

Fick solens strålar på nosen och gick massor av steg! Riktigt nice! 


(null)

Avslutade veckan med frukosttortilla!!

Hoppas nästa vecka blir bättre. Har som mål denna vecka att försöka prata med någon. 
Japp! Hepp! 

Nu kör vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback