Ett sista försök?

Ja, det var just det. Detta skulle vara ett sista försök. Jag gillade ju att blogga. Och speciellt gillar jag att läsa vad jag gjorde förr.
Och så bloggar jag ändå inte. Hinner inte. Lägger tiden på nåt annat. Som att titta alldeles för mycket på tv. Speciellt serier på Netflix. Maler hela säsonger när jag egentligen borde sova. Eller blogga...

Det kanske är dags att ta tag i det. Men vad ska jag skriva om? Det är ju inte så att jag har något jätteintressant liv!!!
Jag vaknar, gör mig i ordning på en halvtimme, åker en timme tåg till jobbet, jobbar tio timmar, åker en timme (om inte mer) hem. Ligger i soffan i en timme och sedan är det sängen (och Netflix) som står på schemat.

Ja, ok, när jag slappar i soffan umgås jag ibland med min son. Men oftast sover han när jag kommer hem.
Ja, ni hör! Jag lever inte ett spännande liv...

Men det kanske kan bli mer spännande om jag gör något med det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback