göra något nytt

vi håller på att sälja huset. håller på att flytta till ny stad. 
det är verkligen en skräckblandad förtjusning. 

jag vill mest lägga mig ner och sova. och vakna upp i en ny lägenhet där allt är klart. 

i den nya staden hoppas jag att allt blir som vi önskat. 
att vi blir mer ordningsamma. att vi kommer ut mer. att vi har mer tid för varandra. 

att vi ska få känna ett lugn. 



det där. ed lugn var ett tag sen jag kände. det känns som jag jag inte varit lugn alls. någonsin. 
jag oroar mig för allt. 

för flytt. för sjukdomar. att någon ska dö. att en fågel ska attackera mig. jag oroar mig för att jag inte ska få sova. och för att jag ska försova mig. 
jag oroar mig för allt stort och allt det lilla. 

jag hoppas jag kommer känna mera lugn när vi flyttat. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback