projekt inställt

eftersom jag kom på att e har påsklov hela nästa vecka gick jag ut i förrådet när vi kom hem från kyrkan.

gick bra till en början. sen blev det lite mörkt. och jag är extremt mörkrädd.

sen kom jag till en låda som det var ett uppätet täcke i. och det luktade pyton.

R Å T T O R !

tänkte jag och ville bara ut. jag hade dock byggt upp kartonger runt om kring mig och det kändes som jag inte kom ut.

så jag kastade mig över kartonger, i mörkret, klev på kartonger, hörde att det knakade (O M G ! R Å T T O R N A Ä R E F T E R M I G ! ! )

kastade mig ut, struntade i att allt var ett kaos när jag låste dörren.

jag sa ju att det var ett stort projekt. jajemänsan! så sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback