Kolmården nästa anhalt

det är soligt och härligt ute. kallt. men soligt.

jag och e var uppe redan vid fem. då såg jag inte solen. såg inget. var så obeskrivligt trött.
mest för att e hela natten har sparkat och rivit mig på ryggen.
om jag hade fått sova en hel natt hade jag säkert varit trött, men nu var jag så trött jag mer eller mindre trodde jag skulle avlida.

när maken vaknade gjorde vi pancakes och jag kände hur jag gick upp tre kilo på en gång.
måste ta tag i det där.
börja springa på måndag.
trots bihåleinflammation.

och nu är vi på väg till kolmården. ja, alltså platsen. inte djurparken. inte när det är så här kallt.
vi tänkte besöka tropicarium titta på krokodiler, hajar, apor och allt annat spännande.
e gör krokodiler på dagis så han är spänd. och pratar om hajar. hur de sprutar eld och har eld i magen. tror han blandat i hop det med drakar.

ja, det kan nog bli en bra dag. som de flesta andra nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback