jag tror jag kommer över....

Min instagramvecka bjöd på blandade bilder. Som vanligt kan man säga. Mat, ego, sonen och mer mat!
Den vanligaste kommentaren jag skickade till andra var "jag tror jag kommer över..."
Det var för Sara la ut härliga bilder på öl, hennes vännina la ut bilder på mat, och kusinen på frukt. Och så grannen ja, hon la ut en bild på räkor.
Såklart man vill komma över!!! Om inte för all mat och dryck, så för att träffa alla underbara människor!!
 
Fast, jag sitter gärna här i vår soffa, med en son som tycker lite om sin mamma (och älskar sin pappa väldigt mycket).
Men sonen har somnat och jag planerar att äta nachochips med cheddardip. Och guaqemole (hur nu det stavas?)
 
Så hepp hepp, här kommer lite bilder från instagramveckan!
 
 
 
1. Jag äter också frukt, så fort jag har hemma!
2. Blekte håret, för att kunna färga om det.
3. Åt lunch på underbara Babettes, och drack en fantastisk ingefärsdryck!!
4. Färgade håret rosa, lite vårigt sådär.
5. Druckit mycket smootihe i veckan. Frukt och yoghurt är kalas.
6. Ätit bästa mackan. Salami, keso, tomat, lök och svartpeppar. På hårdbröd.
7. Undrat över deklaration. Men kommer inte in på skatteverket.
8. Haft en son som ätit för mycket godis.
9. Hittat en superduper deo. Det är riktig lycka.
10. Tittat i bibeln i tidingsformat. Med bilder. Väldigt vackert.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback