hur var det sista försöket?

jag skapade denna blogg som ett sista försök. jag gillar att blogga, att få skriva av sig lite om livets glädjeämnen och även om sorg.

jag har bloggar under massor av andra namn. och därför har jag väl aldrig fått så många läsare. (jag skyller på det i alla fall!)

en av de första bloggarna jag hade hette sparky. den var rolig. så blev det sparkyspark av någon anledning jag inte ens minns.

så tror jag att det blev hannalinde, eller beinghanna. eller i ordning tvärtom.

där finns berättelser kvar från graviditeten. som jag läser själv då och då.

så bytte jag till mama.se.

och så startade jag denna.

som ett sista försök.

men grejen är att hur mycket jag än gillar att skriva så vet jag inte vad jag ska skriva om.
när jag var gravid, när väntade vår älskade son, fanns det tusen saker i mitt huvud. tankar, frågor, funderingar.
och så fanns ju tiden. jag var sängliggande ganska mycket och jag var hemma.
det var lättare då.

nu tänker jag på andra saker, som kanske inte är så viktiga. och jag jobbar.

men jag ska kanske ändå försöka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback