Blev inte riktigt som planerat

Idag är det tisdag och det innebär egentligen dagisdag för sonen. Men idag var han så trött så han inte orkade gå. Jag hade en liten förhoppning om att han skulle somna om ett tag, men såklart var han riktigt piggelin direkt när maken slog igen dörren.
 
Fast det fick bli frukost i sängen och lite allmänt morgonmys innan klockan slog sju och vi gick upp.

Vi har pratat om att åka in till stan och handla anka som vi ska bjuda på i kväll. Och vem vill åka nu? NU, NU, NU!!! Och jag vill gärna att affären ska öppna innan vi kommer in till stan.
 
Jag hade även tänkt att göra klart fotokatalogen jag ska göra tills på söndag. Och vi får väl se hur det går med det när det är någon som hänger om halsen mest hela tiden.
 
Jaja, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback